söndag 18 januari 2015

Ett foto i timmen

Efit -ett foto i timmen
Ja ,det här är första gången jag är med i denna fotoutmaning,en kul ide



                                                    Gomorron,kl är 8.30.Vädret ser grått och tråkigt ut
                                           
 Efter frukosten,gick jag bort till återvinningen

                         
                                          Kl 11.00 diskade jag efter gårdagskvällens semlefika.
                              Eftersom vi inte har nån diskmaskin,så ser diskbänken ut 
så här på morronen ibland ,när man inte orkar diska innan man lägger sig.



Kl 12.00 puttrade en fläskköttsgryta på spisen ,som åts med spagetti till.



Kl 13.00 satt vi i bilen ,på väg in till den lilla staden
Det är inte nån vinter precis,grönt och fint på åkrarna.


Väl inne i stan,så gick vi en tipspromenad,
ingen vinst dessvärre,,,ganska svåra frågor.



  kl 15.00 tog vi en fika på Maxi och handlade lite





 Kl 16.00 for vi hemåt ,det börjar skymma


17.00 tog jag tag i tvätthögen i källaren och vek den


18.00 dags för lite kvällsmacka,fick bli varma mackor med tacoröra och med skinka och senap..Gott


!9.00 Handbolls-Vm   Sverige -Tjeckien
Sverige vann stort 


20.00 lagade mig en stor kopp Yogite
Fastnade i tvsoffan


 21.00 ligger jag fortfarande i soffan,kollar lite slött på tvn 
och på de tända ljusen..snart är det godnatt

2 kommentarer:

  1. Det ser ut som en sådan där vardaglig söndag, lite lagom med sysselsättning och vila.
    Välkommen till EFIT!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack!!! Jag återkommer med all säkerhet :-)

      Radera